محل لوگو

قطعنامه های روابط سال نو


عید نوروز مبارک! امروز در وبلاگ روابط Gottman ، ما می خواهیم در مورد قطعنامه های سال نو صحبت کنیم.

برای بسیاری از افراد ، شروع سال جدید زمانی برای بازگشت به گذشته است و مهمتر از همه ، چشم انتظار سال آینده. زمان آن است که به تغییراتی که می خواهیم (یا نیاز) ایجاد کنیم ، بپردازیم و متعهد به پیروی از آن تغییرات باشیم. یک سال جدید یک شروع تازه را تضمین می کند ، فرصتی برای کنار گذاشتن منفی در گذشته و تمرکز بر روی مثبت در سال آینده. آیا در طول سال گذشته بهترین شریک ممکن برای سایر افراد مهم خود بوده اید؟ حتی اگر فکر می کنید که بوده اید ، همیشه می توانید کارهای بیشتری برای تقویت روابط خود انجام دهید. در پست امروز ، ما می خواهیم به شما کمک کنیم قطعنامه های سال نو 2014 را برای روابط خود تحقق بخشید.

اگر می خواستید چیزی راجع به رابطه خود تغییر دهید ، اما هنوز احساس آمادگی درخواست آن را نکرده اید ، اکنون زمان آن رسیده است! به یاد داشته باشید که رابطه شما به طور مداوم در حال تحول است زیرا شما و شریک زندگی خود وقت بیشتری را در کنار هم می گذرانید. دوست داشتن و دوست نداشتن فرد ممکن است بیشتر از آنچه فکر می کنید تغییر کند. وضعیت روابط خود را مجدداً ارزیابی کنید ، و توجه ویژه ای به اینکه هر دو نسبت به رابطه خود در طول یک سال گذشته داشته اید ، داشته باشید. کدام جنبه از روابط شما رضایت بخش ترین بود؟ ناامید کننده ترین؟ آیا سال گذشته رضایت جنسی داشتید؟ اگر اینطور نیست ، چه چیزی را می خواهید تغییر دهید؟ کجا می خواهید پیشرفت کنید؟

هنگام بحث در مورد این مباحث ، ارتباط بسیار مهم است ، زیرا احساس نارضایتی ممکن است پاسخ دفاعی ایجاد کند. به نوبه خود اجازه دهید تا یکدیگر صحبت کنند. قطع نکنید. هنگامی که هرکدام فرصتی برای ابراز نظرات خود داشتید ، به نظرات یکدیگر پاسخ دهید. حملات پیشنهادی هدفمند را انجام ندهید مانند "من روشی را دوست ندارم ..." یا "شما باید ..." در عوض ، مکالمه راجع به روابط خود بطور کلی انجام دهید با استفاده از عبارات مثبتی مانند "فکر می کنم ما می توانیم ..." یا " ما باید ... "وقتی" شما "را به" ما "تغییر دهید ، گفتگو هر دو طرف را درگیر می کند. شما یک تیم می شوید! قبل از تصمیم گیری برای روابط خود ، در اینجا سه ​​نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

1. انتظارات واقع بینانه را تنظیم کنید: تمام تلاش خود را بکنید تا درمورد چیزهایی که می خواهید تغییر دهید و همچنین اینکه یک تغییر واقع بینانه مانند چیست فکر کنید. اگر شما و شریک زندگی تان تلاش کرده اید ، انتظار نداشته باشید که یک شبه تغییری رخ دهد! با این وجود ، برقراری یک تعهد طولانی مدت به یکدیگر اولین قدم برای برقراری رابطه شما به جایی است که می خواهید. با یکدیگر درمورد جایی که می خواهید رابطه شما در دو ماه ، شش ماه ، یک سال باشد صحبت کنید ...

2. اهداف خاص و کل نگر را تعیین کنید: وضوح تصویر خوب روی جزئیات خاص و همچنین تصویر بزرگتر متمرکز است. در حالی که داشتن یک رابطه قوی تر ممکن است هدف اصلی شما باشد ، بهبود روشی که شما در مورد روز خود در محل کار با شما ارتباط برقرار می کنید یا روشی که این دو تصمیم می گیرید کدام یک از برنامه های تلویزیونی را با هم تماشا کنند ، اهداف خاصی را که بسیار قابل دستیابی هستند ، می سازند. روابط بسیار پیچیده است. وضوح تصویری خود را به اهداف کوچکتر شکسته و به نظر می رسد بسیار ناامیدکننده به نظر برسد.

3. فقط روی هدفها متمرکز شوید: یکی از بهترین راهها برای تعیین قطعنامه های سال نو این است که روی وسایل رسیدن به جایی که می خواهید قرار بگیرید ، تمرکز کنید ، بلکه فقط روی مکان مورد نظر خود تمرکز نکنید. بهبود رابطه شما یک فرایند است. از فرصت آشنایی با شریک زندگی خود در سطح صمیمی تر لذت ببرید.

اکنون که آماده تصمیم گیری برای روابط خود هستید ، از خود بپرسید که دقیقاً چه چیزی را می خواهید تغییر دهید! تصمیم شما هرچه باشد ، مهمترین چیز این است که شما در پایان به همان اندازه متعهد هستید که به همان هدف برسید. اهداف مشترک می توانند بستری برای روابط باشند - آنها می توانند مسیری هدفمند را برای ما رقم بزنند که زندگی ما را با معنا غنی سازد. برای اطلاع از اینکه آیا شما و شریک زندگی تان در یک صفحه قرار دارید ، این آخر هفته در کنار هم بنشینید و به سؤالات زیر پاسخ دهید:

چگونه می توانیم در روابط خود سرگرمی را حفظ یا بازگرداند؟
چگونه می توانیم زمان با کیفیت بیشتری را در کنار هم بگذرانیم؟
چگونه می توانیم از نظر جنسی و هم از نظر عاطفی صمیمیت برقرار کنیم؟
چه کاری است که می توانیم هر دو برای بهبود دوستی خود انجام دهیم؟
چگونه می خواهیم به دیگران از نیازهای جسمی و عاطفی خود آگاه شویم؟
چگونه با حسادت ، نارضایتی یا رقابت نسبت به یکدیگر برخورد خواهیم کرد؟
چگونه دعواها را برطرف خواهیم کرد و آنها را به وضوح سالم می رسانیم؟
چگونه روزانه با یکدیگر ارتباط برقرار خواهیم کرد و "چک" می کنیم؟
مهمترین چیز برای ما در مورد رابطه ما چیست؟
اگر کمتر از نیمی از جواب های شما با شریک زندگی شما مطابقت دارد ، می توانید از گفتگوی بیشتر استفاده کنید. با کدام زمینه ها موافق هستید و با کدام زمینه ها مخالف هستید؟ آیا می توانید در زمینه های عقاید مختلف سازش ایجاد کنید؟ یک جنبه از رابطه خود را پیدا کنید که در آن شما و شریک زندگی خود اهداف مشابهی را با هم در میان بگذارید و بحث کنید که چگونه می توانید هر دو در این سال تلاش کنید.

همانطور که دکتر استفان کاوی یک بار گفت ، "اگر نمی دانید کجا به سر می برید ، کمک نمی کند که سریعتر به آنجا بروید." قبل از شروع این سفر یک ساله به یک رابطه بهتر ، اطمینان حاصل کنید. یو

 

منبع : ثانیکالا

  انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 63

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما