محل لوگو

هدایای تعطیلاتی که به هم وصل می شوند: نمی توان خرید من عشق!


امروز در وبلاگ روابط Gottman ، ما می خواهیم در مورد حساب های بانکی صحبت کنیم.

تقریباً در هر کتاب ، مقاله یا وبلاگی که درباره استرس تعطیلات نوشته شده است ، موضوع پول به طور همواره ذکر شده است. هزینه های تعطیلات می تواند احساس توخالی و سنگین باشد ، اما در نهایت اجتناب ناپذیر است ، بنابراین ما در نهایت سالانه ساعت ها را صرف چیدن مایعات کوچک و غیرمعمول می کنیم ، با استرس محدودیت های بودجه ، مقابله با استرس محدودیت های بودجه ، ایستادن در کنار سردردهای فشرده و مداوم ، و خونریزی پول در ثبت نام. این وظیفه ماست.

مشاغل از فصل تعطیلات برای رونق فروش استفاده می کنند و پیامهایی را که برخلاف ارزشهایی است که از آنها دفاع می کنند ، در تضاد آشکار قرار می دهند. شرکتهایی که فرهنگ مصرف کننده مدرن را هدایت می کنند از ما می خواهند که باور داشته باشیم که - در صمیمی ترین روابط ما - پول معنا ایجاد می کند و مراقبت از ارتباطات نقدی را ایجاد می کند. خرج کردن دلار عشق ما را به کسانی که عزیزشان هستیم ثابت می کند.

اما می دانیم که پول ارز عشق نیست. نمی توانم عشق مرا بخرم! در وبلاگ امروز ، ما گزینه های دیگری را پیشنهاد می کنیم:

به جای تمرکز در برداشت برداشت های مالی امسال ، بیایید تلاش کنیم تا واریز حساب های بانکی عاطفی خود را انجام دهیم ، به دوستان و خانواده خود نشان دهیم که با دادن وقت ، توجه شخصی و محبت به آنها اهمیت می دهیم. به جای خرید برای نشان دادن عشق خود ، بگذارید چند ساعت گرانبها از وقت آزاد خود را در ارتباط با عزیزانمان قرار دهیم.

ما قبلاً آن را گفته ایم ، و مطمئناً دوباره آن را خواهیم گفت: هدیه یک رابطه عالی را در این فصل تعطیل بدهید.

در مورد آن فکر کنید - بهترین هدایایی که تاکنون دریافت کرده اید چیست؟ احتمال وجود دارد که آنها مبالغ ناعادلانه ای را هزینه نکنند. آنها احتمالاً حتی فروشگاه خریداری نکرده اند. به جای اینکه بیش از پیش هدیه های امسال را خرج کنید ، در نظر بگیرید که به شما عزیزان چیزی شخصی تر بدهید: یک تجربه معنی دار. یک روز عالی یک خاطره زیبا.

در اینجا چند مثال برای تفکر در اینجا آورده شده است:

 

دختر شما ، اما ، عاشق جواهرات است. به جای اینکه به دنبال آن گردنبند براق یا دستبند براق باشید ، یک کیت دنده ای را در نظر بگیرید که می توانید برای ایجاد چیزهای زیبا در کنار هم استفاده کنید. بگو دستبندهای دوستی. پیوند خود را جشن بگیرید!

پسر کوچک شما ، پیتر ، قطارها را دوست دارد. به جای خرید مهندس جوان خود در آن قطار مدل گران قیمت ، یکی را در نظر بگیرید که در بودجه شما مناسب است و وقت خود را برای راه اندازی و بازی با او اختصاص دهید! از یکدیگر سؤال کنید: قطارها از کجا آمده اند؟ آن ها کجا می روند؟ آنها چه کسی حمل می کنند؟ داستان هایی را درباره مسافران تشکیل دهید. تجسم تخیل!

شوهر شما ، جو ، عاشق کمپینگ است. به جای اینکه بیش از حد به آن چادر زیبا بپردازید که به آخرین نسخه فروشگاه خارج از منزل خود توجه کرده اید ، آخر هفته را پیشنهاد کنید. فقط دو نفر از شما در زیر ستاره هستند. جشن عاشقانه و ماجراجویی!

خواهر شما ، امی ، یک فعال چند ساله ، در نواحی شهرش به طور فزاینده ای نگران خشونت است. به جای خرید کتاب یا روسری امسال ، کلاس جامعه را در دفاع از خود جستجو کنید. پیشنهاد کنید که آن را با هم جمع کنید. یادگیری و مراقبت از خود را جشن بگیرید!

منتظر انتساب تکالیف آخر هفته این جمعه باشید ، که در آن ما سعی خواهیم کرد با به اشتراک گذاشتن برخی از روشهای جالب و ارزان برای برقراری ارتباط با خانواده و دوستان خود در طول تعطیلات ، از شما الهام بگیریم!

 

منبع : sanykala

 

  انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 63

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما