محل لوگو

نحوه غلبه بر حواس پرتی در خانه


نوشته شده توسط LEIGH WEINGUS به روز و در تاریخ 15 ژوئن ، 2020
زن کار کردن
دانشکده
در این مقاله

در حدود تمرین خود یک مناسک خاص ایجاد کنید
زمان قطع کردن
حل کنید تا تمرین خود را تمام کنید
قبل از قرنطینه ، بسیاری از ما در زندگی روزمره تمرین خود احساس کاملی از ساختار داشتیم. چه در سالن بدنسازی ، چه در ورزشگاه یوگا ، یا به صورت مرتب بریک بارها یا کلاسهای HIIT درگیر شوید ، ما هر چند روز یک ساعت بدون حواس پرتی داشتیم ، بنابراین وقتی می توانستیم فقط با بدن خود باشیم ، در حال حرکت ، تنفس و گرفتن باشیم. قوی تر


اما در سنی که تهدید سلامتی وجود دارد ، کلاسهای بدنسازی گروهی دقیقاً گزینه ای نیستند. درعوض ، ما کلاسهای مورد علاقه خود را از خانه های (اغلب اوقات کوچک) خود ، که همه جا حواس پرتی هستند ، پخش می کنیم: گرد و غبار در زیر کمد و صندوق نامه های ایمیل فقط با یک کلیک به جایی که ما در حال پخش هستیم.


گرچه کلاسهایی که من در حال پخش هستم شبیه به مواردی است که یک بار در آن شخص شرکت کردم ، اما اغلب آنقدر پریشان می شوم که به هیچ وجه تمرین نمی کردم. من امیدوارم که شما می توانید راه حلی برای یک راه حل پیدا کنید تا زمانی که ما بتوانیم (امیدوارم!) همه دوباره در کنار هم باشیم. اینجا چیزی است که آنها باید بگویند.

در حدود تمرین خود یک مناسک خاص ایجاد کنید
وقتی به یک استودیوی یوگا می روید ، یک آداب و رسوم در مورد آن وجود دارد: کفش خود را برمی دارید و تلفن و دستگاه های دیگر بسیار دور از شما هستند - احتمالاً در یک اتاق دیگر. Chloe Kernaghan ، بنیانگذار Sky Ting Yoga ، پیشنهاد می کند که آیینی مشابه در خانه خود ایجاد کنید.


او می گوید: "حتی اگر این کار ساده ای باشد ، مانند حرکت دادن یک قطعه مبلمان یا نورپردازی ، من فکر می کنم ایجاد یک آیین که بتواند به عنوان پورتال در عمل عمل کند مفید است."


چیز دیگری که می تواند کمک کند؟ اتصال رایانه به سیستم صوتی بلندتر یا حتی تمرین با هدفون های بی سیم در. Kernaghan می گوید: "صدا ابزاری عالی برای ماندن در یک لحظه است و اگر صدای معلم شما کمی بیشتر از فضای شما باشد ، ممکن است به جلب توجه شما کمک کند." "و اگر این اعلان ها و حواس پرتی ها شما را از بین می برند؟ گاهی اوقات باید خودتان را محبت کنید. من به طور مرتب از خودم می پرسم ،" آیا پاسخ به این اعلان ، دنیا را نجات خواهد داد یا باعث می شود احساس بهتری داشته باشم؟ " جواب همیشه خیر. چیزها می توانند صبر کنند. "

با کارشناس ملاقات کنید

Chloe Kernaghan از بنیانگذاران Sky Ting Yoga در شهر نیویورک است. او اولین آموزش خود را به اتمام رساند و تحصیلات خود را با نوین میچان و ابی گالوین در کتونا یوگا ، و رودنی یی و کالین سعیدمن یی در یوگا شانتی ادامه داد.

زمان قطع کردن
وقتی به یک کلاس تمرین متعهد می شوید ، آن زمان را برای کار کردن و انجام کارهای دیگر مسدود می کنید. به گفته جین سلتر ، متخصص تناسب اندام ، همین موارد باید در مورد تمرینات در خانه نیز صادق باشد.

او می گوید: "اولین کاری که من قبل از رفتن به خانه انجام می دهم." "من سعی می کنم آن را ثابت نگه دارم ، زیرا سازگاری برای نتایج مهم است و باعث می شود احساس بهترین نسخه از خودم را داشته باشم. با آمدن تمرین من به روز نیز ذهنم را از نگرانی در مورد سایر کارها باز می دارد.

وی خاطرنشان می کند: هنگامی که شما به طور مداوم در طول نوع خاصی از تمرینات در خانه در خواب هستید و پریشان می شوید ، ممکن است زمان تعویض دنده ها ساده باشد. "مدتی را صرف پیدا کردن یک تمرین سرگرم کننده و جذاب برای خود و احساس انگیزه بیشتر برای به دست آوردن آن عرق کنید."

حل کنید تا تمرین خود را تمام کنید
برای من ، بزرگترین مشکل تمرین در خانه شروع نکردن آنها ، بلکه اتمام آنهاست و می دانم که من در آن تنها نیستم. به همین دلیل است که تعهد به اتمام کار در خانه می تواند به همان اندازه متعهد به شروع کار مهم باشد. شان الكساندر ، بنیانگذار مربیان مدل می گوید: "هر روز ، من یک قول منظم را برای پیگیری (و به پایان رسیدن) تمرین کامل برنامه ام ، صرف نظر از مدت زمان نیاز به این برنامه ، انجام می دهم."

الكساندر می افزاید: اگر تقریباً هرچه بیشتر از روال تمرین طبیعی خود تقلید كنید ، می تواند كمك كند. وی افزود: هدفون هایم را داخل آن قرار می دهم و حجم آن را به لیست پخش تمرین های مورد علاقه ام می زنم و حتی در حین تمرین در منزل همان آدامس ها را می جویدم که معمولاً در ورزشگاه می جویم. این یک راه خوب برای قرار دادن خودم در منطقه است. "" او می گوید. "من همچنین تعدادی از تجهیزات اولیه بسیار اصلی تمرین در خانه مانند طناب پرش ، انواع باند مقاومت و دمبل را سفارش دادم که به من کمک می کند تا سخت کار کنم."

  انتشار : ۳ شهریور ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 38

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما