محل لوگو

7 اشتراک بهترین تامپون در سال 2021


اقلام مراقبت از زنانه را به طور منظم تحویل بگیرید.
نوشته شده توسط AMY LAWRENSON
16 دسامبر 2020 به روز شده
ویراستاران ما بهترین محصولات را به طور مستقل تحقیق ، آزمایش و توصیه می کنند. می توانید در اینجا درباره روند بررسی ما بیشتر بدانید. ما ممکن است در خریدهای انجام شده از پیوندهای انتخابی خود کمیسیون دریافت کنیم.

وقتی نوبت به ماه شما می رسد ، اشتراک تامپون می تواند کار را کاملاً آسان کند. چرا به جای سر زدن به فروشگاه هر ماه (یا بدتر از آن ، کوتاه بیایید) ، چرا تامپون (یا پد) خود را به درب منزل تحویل ندهید تا هرگز تمام نشوید؟خرید کاپ قاعدگی

در حالی که با گرفتگی های قاعدگی ، سردرد ، نفخ شکم ، کمر درد و خونریزی روبرو هستید ، دیگر نباید نگران تمام شدن محصولات مراقبت زنانه خود باشید. یک تحویل منظم تامپون کاملا منطقی است زیرا داشتن یک چیز کمتر در لیست کارهای خود است.

از Lola و Athena Club گرفته تا Blume و The Period Store ، می توانید بر اساس میزان جریان ، میزان دفعات حمل و نقل و میزان جذب کالاهای زنانه مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

برای بهترین اشتراک های تامپون که ارزش بررسی را دارید ، به پیمایش ادامه دهید.

بهترین در کل: لولا

ثبت نام کن
لولا تامپون هایی با گزینه های غیر کاربردی ، پلاستیک جمع و جور یا یک اپلیکاتور مقوایی را ارائه می دهد که قیمت آن از حدود 7 دلار شروع می شود.

تامپون ها از 100٪ پنبه ساخته شده و پلاستیک فاقد BPA است. می توانید جعبه 18 تامپون خود را با ترکیبی از جاذب سبک ، منظم ، فوق العاده یا فوق العاده + تنظیم کنید.

سپس آنها هر چهار یا هشت هفته یک بار درب منزل تحویل داده می شوند ، با گزینه تحویل رایگان. آیا می خواهید لولا را قبل از مشترک شدن امتحان کنید؟ مجموعه آزمایشی Tampons + Liners را با قیمت حدود 5 دلار دریافت کنید که شامل شش تامپون مختلف و دو آستر است.

فراتر از خرده فروشی ، لولا همچنین یک وبلاگ به نام The Spot در زیر برگه جامعه خود دارد که از موضوعات مختلف ، از یافتن تامپون مناسب تا داستان های دوره اول ، نوری را روشن می کند.


بهترین ارزش: L. Inc.

ثبت نام کن
خواه دنبال تامپون (اپلیکاتور یا غیر اپلیکاتور) ، لنت یا آستر باشید ، L. Inc آنها را با اشتراک های قابل تنظیم با قیمت تقریبی 4 دلار ارائه می دهد. محصولات همگی بدون سموم دفع آفات ، کلر ، مواد معطر یا رنگ ساخته می شوند.

بنابراین ، چگونه کار می کند؟ کیسه ای دریافت می کنید که با ترکیبی از تامپون ، پد یا آستر انتخاب شده توسط شما انتخاب شده است تا پریود شوید. در هر زمان می توانید اشتراکتان را تغییر دهید یا متوقف کنید ، در غیر این صورت آنها را ماهانه دریافت خواهید کرد.

ساده است. و برای هر کالای دوره ای که از L. Inc خریداری می کنید ، این محصول دوره ای را در دسترس کسی در سراسر جهان قرار می دهد که به آن نیاز دارد. شما می توانید در مورد جنبش L. Inc در اینجا بخوانید.


بهترین شخصی سازی: Blume

ثبت نام کن
از حدود 8 دلار در ماه ، می توانید جعبه Blume خود را بسازید (با حمل و نقل رایگان برای سفارشات بیش از 30 دلار).

شما بین تامپون و پد انتخاب می کنید ، سپس جذب مورد نیاز را بر اساس جریان خود انتخاب می کنید. در مرحله بعدی ، می توانید جعبه خود را با موارد اضافی مانند آستر ، مراقبت از پوست Blume (از غبارهای صورت گرفته تا مرطوب کننده ها) ، اسانس Cloud 9 برای سهولت گرفتگی عضلات یا یک نوع درمان (معمولاً شکلاتی) تقویت کنید.

سپس جعبه شخصی شما به درب منزل تحویل داده می شود. در هر زمان می توانید یک ماه را رد کنید ، جعبه را اصلاح کنید یا اشتراکتان را لغو کنید. بلوم همچنین دارای یک وب سایت آموزش جنسی با بارگیری مفید در مورد موضوعات ، از جمله روابط سالم ، بارداری و پیشگیری از بارداری است.

کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی چیست

فنجان قاعدگی

قیمت کاپ قاعدگی

كاپ قاعدگي

کاپ قاعدگی برای دوشیزگان

نحوه استفاده از کاپ قاعدگی

خرید کاپ قاعدگی

قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها

طرز استفاده از کاپ قاعدگی

کاپ پریودی

فنجان قاعدگی چیست

کاپ پریودی چیست

کاپ قاعدگی چیه

بهترین مارک کاپ قاعدگی

طرز استفاده کاپ قاعدگی

روش استفاده از کاپ قاعدگی

لونت کاپ چیست

طریقه استفاده از کاپ قاعدگی

استفاده از کاپ قاعدگی

قیمت فنجان قاعدگی

نحوه استفاده کاپ قاعدگی

سایز کاپ قاعدگی

كاپ قاعدگي چيست

عوارض کاپ قاعدگی

کاپ بهداشتی

کاپ پریود

طریقه استفاده کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی نحوه استفاده

کاپ قاعدگی را از کجا بخریم

کاپ های قاعدگی

کاپهای قاعدگی

روش استفاده کاپ قاعدگی

معایب کاپ قاعدگی

آموزش استفاده از کاپ قاعدگی

مراکز فروش کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی خرید

فروش کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم

کاپ قاعده گی

طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی

انتخاب سایز کاپ قاعدگی

چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی

انواع کاپ قاعدگی

فنجان پریود

خريد كاپ قاعدگي

طرز استفاده از فنجان قاعدگی

كاپ قاعدگي خريد

کاپ قاعدگی یا تامپون

قيمت كاپ قاعدگي

خرید فنجان قاعدگی

مضرات استفاده از کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی برای دختران

معایب استفاده از کاپ قاعدگی

طرز استفاده از كاپ قاعدگي

خرید اینترنتی فنجان قاعدگی

فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی

  انتشار : ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 23

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما