محل لوگو

من شروع به استفاده از جام قاعدگی کردم و زندگی من کاملاً تغییر کرد


نوشته شده توسط OLIVIA MUENTER
به روز شده در 26 مه 2020
جام قاعدگی نمکی
در این مقاله

دیسک های قاعدگی
جام قاعدگی
تجربه
مزایا
منحنی یادگیری
خط پایین
یکی از مزایای غیرمنتظره تغییر شغل و کار در خانه شیوه ای است که برای مصرف روزانه کالاهای خود تجدید نظر کرده ام. بدون استرس روزانه یک رفت و آمد ناامید کننده ، تعداد زیادی جلسات و هر چیز دیگری که همراه با کار در یک دفتر کار باشد ، من بیشتر از هر جای دیگر در خانه خود می گذرانم. این بدان معناست که وقتی صحبت از مواردی که روزانه ، هفتگی و ماهانه استفاده می کنم ، می فهمم که چه مدت دوام برای من دوام دارد و چند بار برای خرید بیشتر به داروخانه یا فروشگاه رفاه می دوم.کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم

و همانطور که به نظر می رسد ، وقتی 12 ساعت در روز در دفتر کار نیستید (یا رفت و آمد به محل کار خود را انجام نمی دهید) ، تعداد بیشتری حوله کاغذی و دستمال توالت را مرور می کنید. مورد دیگری که اگر به طور تصادفی پریود می شوید ، می بینید که چقدر سریع می گذرانید؟ تامپون


وقتی من از خانه کار خود را شروع کردم و دیگر به دفتری با عرضه بی پایان محصولات دوره ای دسترسی پیدا نکردم ، هر ماه به نوعی در همان مخمصه قرار گرفتم. سرانجام در یک موقعیت اضطراری سریع به داروخانه می شتافتم ، معمولاً چند ساعت قبل از آمدن قاعدگی ، ارزان ترین جعبه تامپونی که می توانستم پیدا کنم تهیه می کردم.

دیسک های قاعدگی
با این حال ، پس از دیدن کسی در اینستاگرام که در مورد دیسک های قاعدگی صحبت می کند ، مجذوب شدم. برخلاف تامپون ، قبل از تعویض آن می توانید تا 12 ساعت دیسک بپوشید. شما هنوز هم هر 12 ساعت یکبار آنها را دفع می کنید ، برخلاف یک فنجان قاعدگی ، که دوباره و دوباره استفاده می کنید. دیسک ها به عنوان کسی که از ایده فنجان قاعدگی وحشت زده و غرق شده بود ، گزینه مناسبی به نظر می رسید. کاملاً به اندازه یک فنجان پایدار نیست ، اما سلام ، این یک شروع بود.


اگرچه عادت كردن به آنها كمي از آزمون و خطا طول كشيد ، اما سرانجام كاملاً ديسك را به جاي تامپون گذاشتم. جوانب مثبت؟ من می توانم آنها را کمتر تغییر دهم و نشت کمتری نسبت به تامپون ها تجربه کردم. منفی؟ در یکی دو روز اول قاعدگی ، تقریباً همیشه بعد از چند ساعت نشتی پیدا می کنم. همچنین ، هنوز مسئله زباله (حتی اگر کمتر از تامپون باشد) وجود داشت. هر چند بعد از چند ماه استفاده از دیسک ، من خودم را مفهوم فنجان کمتر ترساندم - و من هم کنجکاو شدم.

اگر من می توانستم همان تجربه دیسک (نشت های گاه به گاه و همه) را داشته باشم اما برای مقابله با هدر دادن صفر ، کاملا عالی است. بنابراین یک فنجان سالت را به دلخواه سفارش دادم ، آن را جوش دادم (تا عقیم شود) ، دستورالعمل آن را خواندم و با حوصله منتظر آمدن پریود بودم.

جام قاعدگی
وقتی پریود ظاهر شد ، من کاملاً مطمئن بودم که کل این فرآیند یک تکه کیک خواهد بود. من مدت زمان تنظیم ضربه و از دست دادن را برای وارد کردن و خارج کردن دیسک پشت سر گذاشته بودم - چگونه این ممکن است متفاوت باشد؟ بنابراین من کتابچه راهنما را دوباره خواندم ، لیوان سیلیکون را تا کردم و بعد از چند بار موفق نشدم آن را در جایی که امیدوارم روش صحیح باشد وارد کنم. حدود 12 ساعت طول کشید تا مجبور شدم آن را بردارم و تحت تأثیر قرار گرفتن آن در هنگام قرارگیری کاملاً تحت تأثیر قرار گرفتم. در واقع ، من اصلاً نمی توانستم آن را احساس کنم. همه چیز خوب بود ... تا اینکه سعی کردم آن را حذف کنم.

کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی چیست

فنجان قاعدگی

قیمت کاپ قاعدگی

كاپ قاعدگي

کاپ قاعدگی برای دوشیزگان

نحوه استفاده از کاپ قاعدگی

خرید کاپ قاعدگی

قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها

طرز استفاده از کاپ قاعدگی

کاپ پریودی

فنجان قاعدگی چیست

کاپ پریودی چیست

کاپ قاعدگی چیه

بهترین مارک کاپ قاعدگی

طرز استفاده کاپ قاعدگی

روش استفاده از کاپ قاعدگی

لونت کاپ چیست

طریقه استفاده از کاپ قاعدگی

استفاده از کاپ قاعدگی

قیمت فنجان قاعدگی

نحوه استفاده کاپ قاعدگی

سایز کاپ قاعدگی

كاپ قاعدگي چيست

عوارض کاپ قاعدگی

کاپ بهداشتی

کاپ پریود

طریقه استفاده کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی نحوه استفاده

کاپ قاعدگی را از کجا بخریم

کاپ های قاعدگی

کاپهای قاعدگی

روش استفاده کاپ قاعدگی

معایب کاپ قاعدگی

آموزش استفاده از کاپ قاعدگی

مراکز فروش کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی خرید

فروش کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم

کاپ قاعده گی

طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی

انتخاب سایز کاپ قاعدگی

چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی

انواع کاپ قاعدگی

فنجان پریود

خريد كاپ قاعدگي

طرز استفاده از فنجان قاعدگی

كاپ قاعدگي خريد

کاپ قاعدگی یا تامپون

قيمت كاپ قاعدگي

خرید فنجان قاعدگی

مضرات استفاده از کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی برای دختران

معایب استفاده از کاپ قاعدگی

طرز استفاده از كاپ قاعدگي

خرید اینترنتی فنجان قاعدگی

فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی

  انتشار : ۸ خرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 23

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما