محل لوگو

رابطه جنسی ایمن تر برای افراد ترنس


چه جراحی کمتری انجام می دهد یا نه بهترین راه برای محافظت از خود و همسرتان در برابر بیماری های مقاربتی و اچ آی استفاده از کاندوم (اعم از زن یا مرد) همراه با روانپزشک در پایه آب است. همه زنان ترنس نمی توانند از كاندوم های زنانه استفاده كنند ، این به عمق واژن آنها بستگی دارد.

اگر اخیراً جراحی نشده اید ، باید بیشتر مراقب باشید. احتمال دارد پوست التیام نیفته باشد و به راحتی خونریزی کند و بدین ترتیب احتمال ابتلا به اچ آی وی بیشتر خواهد بود.

چگونه در مورد کاندوم با همسرم صحبت کنم؟


احتمال دارد از صحبت در مورد استفاده از كاندوم به طور خاص در ابتدای رابطه خجالت بكشید ، اما اجازه ندهید كه این مسئله مانع محافظت از خود در برابر بیماری های مقاربتی ، اچ آی وی و بارداری شود. صحبت با شریک زندگی در مورد کاندوم نشان نمی دهد که به آنها اعتماد ندارید. این روش برای نشان دادن مراقبت از شماست و می توانید از هاردو محافظت کنید.عکس کاندوم زنانه قیمت

اگر شریک زندگی از کاندوم امتناع ورزیده استفاده کرد ، برای داشتن رابطه جنسی محافظت نشده است اما شما مجبور نیستید. به یاد داشته باشید که همیشه حق تصمیم گیری در مورد رابطه جنسی یا عدم آن را داشته باشید. سعی کنید قبل از برقراری رابطه جنسی با همسر خود در مورد استفاده از کاندوم و رابطه جنسی محافظت شده صحبت کنید.

حرف آخر
کاندوم زنانه که کاندوم داخلی نیز نامیده می شود ، وسیله ای برای جلوگیری از بارداری (پیشگیری از بارداری) است که به عنوان سدی برای جلوگیری از ورود اسپرم به رحم عمل می کند. از بارداری و عفونت های مقاربتی (STI) محافظت می کند.

کاندوم زنانه کیسه ای نرم و شل است که در انتهای آن یک حلقه وجود دارد.

فقط دو كاندوم زنانه (كاندوم زنانه FC1 و جایگزین آن ، كاندوم زنانه FC2) مورد نیاز اداره دارو و دارو در ایالات متحده است كه كاندوم زنانه FC1 است كه از پلاستیك (پلی اورتان) ساخته شده است ، دیگر تولید نمی شود. کاندوم زنانه FC2 از لاتکس مصنوعی ساخته شده است و برای افرادی که به لاتکس تجهیزات می توانند مطمئن باشند و با روان کننده پایه سیلیکون از قبل روغن کاری می شود.

کاندوم زنانه به خاطر بارداری کمک می کند کند. همچنین می توانید از کاندوم زنانه برای محافظت در برابر عفونت های مقدماتی استفاده کنید. از جمله مزایای مختلف ، کاندوم زنانه:

بلافاصله کارآمد است.
محافظت در برابر STI ها
بدون نسخه و لوازم خاص در دسترس است.
می توانید حداکثر هشت ساعت قبل از رابطه جنسی آن را وارد کنید.
به ندرت باعث می شود که نیروی هوشیار شود و حداقل خطر آن را داشته باشد و جانور را داشته باشد
مانند کاندوم مردانه بهایت شریک زندگی یا آلت تناسلی نعوظ احتیاج ندارد.

خرید کاندوم زنانه

کاندوم زنانه خرید

کاندوم زنانه قیمت

قیمت کاندوم زنانه

فروش کاندوم زنانه

فروش قیمت کاندوم زنانه

عکس کاندوم زنانه قیمت

کاندوم زنانه


کاندم زنانه

کاندوم بانوان

کاندومزنانه

  انتشار : ۲۶ تیر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 9

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما