محل لوگو

راهنمای انتخاب نوع ریش تراش، فویلی یا چرخشی؟


آقایانی که از ریش تراش قدیمی خود را خسته اند اما برای خرید بهترین ریش تراش در میان انواع و اقسام ریش تراش سر در گم شده اند ، یا خانمهایی که نمی توانند چه ریش تراشی بیشتر از همه برای همسرشان مناسب است ، باید راهنمای انتخاب نوع ریش باشد تراش را با دقت بخوانند. م

سلما هر دو دسته برای خرید بهترین ریش تراش شروع به این پرسش پاسخ بدهد که چه نوع ریش تراشی بخریم ، فویلی یا چرخشی؟

گذشته از تصمیم گیری در مورد قیمت ریش تراش یا انتخاب سازنده و سایر امکانات ، انتخاب نوع ریش تراش مهمترین بازی در خرید آن است که اگر اشتباه نکنید که تنها در صورت رفتن پول شما ادامه می یابد ، اگر هرگز نتوانید از آن استفاده کنید ، مجاز است آراسته و مرتب لذت ببرید.قیمت ماشین ریش تراش موزر

پس از انتهای راهنمای انتخاب نوع ریش تراش با ما همراه باشید و با اختلاف اختلاف ها ، مزایا و معایب هر دو دسته بهترین تصمیم را انجام دهید.

راهنمای انتخاب نوع ریش تراش - ریش تراش چرخشی

ریش تراش های چرخشی معمولاً از 3 تیغه ایجاد شده اند. این ریش تراش برای تراشیدن ریشی است که به سرعت رشد می کند یا در جهت های مختلف روییده و بسیار مناسب است.

ریش تراش های چرخشی برای شخصی که هر روز اصلاح نمی شود ، نسبت به سایر ریش تراش ها آرجهیت دارند زیرا موهای بلندتر برای بهتر ساختن آنها.

مکانیزم ریش تراش چرخشی بسیار ساده است. وقتی ریش تراش روی صورت کشیده می شود ، تارهای مو از طریق سوراخ تعمیر شده روی فویل به سمت تیغه ها هدایت شده و اصلاح می شوند.

از آنجا که سیستم تیغه های ریش تراش های چرخشی در سطوح برش بیشتر و زوایای متنوع تری با تارهای مو باعث می شوند ، برای اصلاح سریع بسیار مناسب هستند.

اگر پستی و بلندی صورت شما زیاد است ، به عنوان مثال انواع برآمده یا چانه درشتی دارید ، بهتر است آن را مدلی از ریش تراش چرخ های چرخشی انتخاب کنید که اگر آن را قبول کنید و در جهت های مختلف چرخانده شود. این مدل ها بهتر از هر نوع ریش تراش دیگری با صورت شما سازگار شده است.

هنگام اصلاح با ریش تراش های چرخشی بهتر است دستگاه را در جهت عقربه های ساعت روی صورت بکشید تا بهترین نتیجه حاصل شود.

مزایای ریش تراش های چرخشی

• ایده آل آل برای ریش های کلفت و پرپشت و ریش هایی که در جهت مختلفی وجود دارد. چه کسی که به همین دلیل باعث ریش تراش چرخشی می شود ، باید کیفیت دستگاه را انتخاب کند اگر شما هم فکر می کنید که وجود دارد.

• مناسب تر برای شما که نمی خواهید یا نیاز به هر روز ریش خود را بتراشند.

معایب ریش تراش های چرخشی

• بر اساس باور عمومی ، ریش تراش های چرخشی نسبت به ریش تراش های برشی سازگار کمتری در برابر پوست دارند و باعث آسیب دیدگی پوست می شوند. چنین ادعایی را نمی توان به راحتی تصدیق کرد.

همانطور که گفته شد ، همانند ریش تراش های فویلی ، تیغه های زیر پوشال پوششی قرار دارند و با پوست صورت تماس مستقیم دیگری دارند. اگر اگر آسیبی در اثر استفاده از این ریش تراش به وجود بیاید ، ممکن است به دلایل دیگر مانند کیفیت پایین ریش تراش خریداری شده یا عدم استفاده از استفاده از تکنیک های صحیح صورت وجود داشته باشد و چنین مسائلی حتی در ریش تراش های فویلی هم باشد. ممکن است اتفاق بیفتد.

فقط خریدن ریش تراش فویلی شما را در برابر آسیب دیدگی پوستی بیمه درمانی کرد. از طرف اگر تصمیم خود را برای خرید ریش تراش چرخشی گرفته اید ، بهتر است همین جا سری به مدل های ریش تراش چرخ سازنده با پوست حساسیت بزنید.

ریش تراش های چرخشی به مردانی که بسیار دقیق خط ریش را دنبال می کند یا باعث می شود پروفسوری خود را به دلیل ماهیت هند نمی تواند این ریش تراش ها را باندازه ریش تراش های فویلی برای این کار مناسب نیست.

در این مورد ما می توانیم توصیه کنیم که اگر تصمیم به خرید ریش تراش چرخشی گرفته اید ، برای مرتب کردن خط ریش یا کناره های دیگر مدل های ریش ، از انواع ماشین اصلاح صورت ، اصلاح یا مدل های دیگر از ریش تراش با لوازم جانبی مناسب این استفاده کنید.

راهنمای انتخاب نوع ریش تراش - ریش تراش فویلی

در ریش تراش های فویلی هم تیغ های ریش تراش زیر یک فویل محافظ قرار گرفته اند ، با این اختلاف که به جای چرخش ، حرکت می کند و برگشت می کند.

در اینجا هم تارهای ریش از طریق سوراخ های تعمیر شده در فویل محافظ به سمت تیغ ها هدایت می شوند تا بریده شوند.

 


فقط چند تیغه در ریش تراش های فویلی وجود دارد. طبیعی است که به عنوان مثال ریش تراش دارای چهار تیغ ، سریع تر از مدل های مجهز به سه تیغ صورت شما می خواهید تراشید.

به یاد داشته باشید که شما باید اصلاح کنید با ریش تراش های فویلی ، دست شما باید حرکت کند و برگشت کند نه حرکت چرخشی.

قیمت ریش تراش موزر

قیمت ماشین ریش تراش موزر

قیمت ریش تراش موزر 7 دنده

فیلیپس ریش تراش

ریش تراش کیمی

قیمت ریش تراش براون

قیمت موزر فیلیپس

ماشین صورت تراشی

ریش تراش فیلیپس سری 9000

قیمت ماشین ریش تراش فیلیپس ضد آب سری 9000

ریش تراش پرومکس

خرید ماشین ریش تراش

ماشین ریش تراش براون

ریش تراش براون سری 3

قیمت ریش تراش فیلیپس at890

قیمت ماشین ریش تراش فیلیپس

ماشین ریش تراش پاناسونیک

قیمت ریش تراش پاناسونیک

سه تیغ

ریش تراش فیلیپس at890 تقلبی

ریش تراش براون سری 9

ریش تراش ارزان

سه تیغ فیلیپس

ریش تراش رمینگتون

ریش تراش براون سری 7

  انتشار : ۲۸ تیر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 20

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما