محل لوگو

چرا از کاندوم زنانه استفاده کنیم؟


کاندوم های زنانه اغلب از پلی اورتان یا نیتریل ساخته شده اند که استفاده از آنها برای افرادی که به لاتکس حساسیت دارند بی خطر است. مزیت دیگر کاندوم های زنانه پلی اورتان یا نیتریل این است که می توان آنها را با انواع روان کننده ها استفاده کرد (4،7). در صورت داشتن حساسیت به لاتکس یا استفاده از روان کننده اضافی برای سازگاری ، قبل از استفاده بسته بندی را بررسی کنید.

کاندوم زنانه برعکس کاندوم مردانه ، نیاز به نعوظ برای استفاده ندارد ، که قبل از پوشیدن نیاز به نعوظ دارد.

برخی از افراد متوجه می شوند که پس از پیش بازی کافی ، توقف باز کردن ، یافتن یا قرار دادن کاندوم روی آلت تناسلی می تواند نعوظ را مختل کرده و روحیه را از بین ببرد - کاندوم زنانه می تواند این امر را دور بزند ، زیرا تا هشت ساعت قبل از رابطه جنسی می توان آنها را وارد کرد (3،4 ) تماشای شریک خود برای قرار دادن کاندوم داخلی نیز می تواند آغازگر بازی پیش بازی باشد (7).کاندوم زنانه

 

بعد از رابطه جنسی ، کاندوم زن نیازی به برداشتن فوری ندارد ، اما اگر همسرتان دچار انزال شده باشد ، وقتی بلند شوید بعد از آن می تواند کثیف شود (4،8). بهتر است کاندوم زن دراز کشیده را خارج کنید. حلقه بیرونی کاندوم را بگیرید و چند بار آن را بچرخانید تا مایعات انزالی بسته شود تا یک تمیز کردن سریع و آسان انجام شود (4،8)

کاندوم زنانه برای رابطه جنسی واژینال طراحی و تأیید شده است ، اما افراد از استفاده از آنها برای رابطه مقعدی نیز خبر داده اند (9،10). در حالی که کاندوم زنانه و مردانه هر دو به عنوان روش های مانعی عمل می کنند ، تحقیقات بیشتری در مورد اینکه چگونه کاندوم زنانه در برابر گسترش بیماری های مقاربتی در طول مقعد مقعدی محافظت می کند ، مورد نیاز است (10،11). کاندوم زنانه در پیشگیری از بیماریهای مقاربتی در طول رابطه جنسی واژینال م effectiveثر است (4).

نحوه استفاده از کاندوم زنانه


1. کاندوم را از بسته بندی آن خارج کرده و کاندوم را باز کنید. حلقه بسته داخلی را به هم بچسبانید.

 

2. حلقه را تا آنجا که ممکن است داخل کانال واژن خود قرار دهید. شبیه قرار دادن فنجان یا تامپون قاعدگی است. با استفاده از انگشت خود مطمئن شوید که کاندوم در عمق واژن شما قرار دارد.

 

3. انگشت خود را بردارید. لبه باز شدن کاندوم باید درست بیرون دهانه واژن قرار بگیرد.

افزایش لذت جنسی؟
مزایای دیگری برای استفاده از کاندوم زنانه وجود دارد ، از جمله احتمال افزایش لذت جنسی.

کاندوم زنانه به زنان و افراد دارای واژن کنترل کامل حفاظت مورد استفاده در هنگام رابطه جنسی را می دهد. شرکت کنندگان در یک گروه تمرکز ، رابطه جنسی را با کاندوم زنانه لذت بخش تر می دانستند ، دقیقاً به این دلیل که آنها کنترل خود را در برابر بیماری های مقاربتی و حاملگی تحت کنترل داشتند. این افراد گزارش کردند که همیشه نمی توانند به طور کامل به شرکای خود برای استفاده از کاندوم مردانه اعتماد کنند ، که باعث شد آنها به جای لذت کامل از تجربه جنسی خود ، نگران عواقب رابطه جنسی محافظت نشده باشند (12).

برخی از شرکت کنندگان در گروه تمرکز اظهار داشتند که رابطه جنسی با کاندوم زنانه لذت بخش تر است - محققان فکر می کنند این ممکن است به دلیل روان کننده روی کاندوم باشد (12). مانند اکثر کاندوم های مردانه ، کاندوم های زنانه معمولاً با مایعات سیلیکونی یا روان کننده های بر پایه آب از قبل روغن کاری می شوند (5).

حلقه های کاندوم زنانه نیز ممکن است لذت بیشتری را ایجاد کند. حلقه بیرونی کاندوم زنانه ممکن است برای برخی از افراد تحریک بیشتری برای کلیتوریس ایجاد کند و برخی از افراد ممکن است در طول نفوذ عمیق از حلقه داخلی احساس تحریک بیشتری کنند (7).

از آنجا که آلت تناسلی توسط یک کاندوم محکم مردانه منقبض نمی شود ، ممکن است شرکا احساس کنند که آنها نیز احساس بهتری دارند (4).

از هر کاندومی که استفاده می کنید ، نگه داشتن آنها در مکان های قابل دسترس و گنجاندن آنها در پیش بازی خود می تواند آنها را به جای یک مانع ، به بخشی از تحریک تبدیل کند.

خرید کاندوم زنانه

کاندوم زنانه خرید

کاندوم زنانه قیمت

قیمت کاندوم زنانه

فروش کاندوم زنانه

فروش قیمت کاندوم زنانه

عکس کاندوم زنانه قیمت

کاندوم زنانه


کاندم زنانه

کاندوم بانوان

کاندومزنانه

 

  انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 22

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما