محل لوگو

لباس زير كاستوم (costume) چيست؟


لباس زير كاستوم (لباس) چيست؟
یکی از پیشرفته ترین صنعت های حال حاضر در جهان ، صنعت مد و پوشاک است. افرادی که در این داستان کار می کنند ، با شناخت جامعه مصرف کننده ، محصول تولید و آماده می شوند که به شدت متنوع و جذاب بوده و مورد توجه قرار گرفته است. در حال حاضر در کارگاه های طراحی و دوخت لباس زير كاستوم صورت فقط می تواند خلق لباس تازه ای نداشته باشد.

به علاوه طراحان با استفاده از مد فانتزی مصرف کنندگان ، لباس های طراحی شده و تولید كنندگان كه تا چند دهه پیش مردم را تحت تاثیر قرار داده اند به نظر می رسد غیر قابل پیش بینی و فقط شخصیت های كارتونی ، ابرقهرمان فیلم های یا اسطوره های قصه های قادر به پوشیدن وجود داشته اند.خريد اينترنتي لباس زير فانتزي زنانه

 

لباس های موسوم به لباس کاستوم نیز محصول خلاقیت طراحان مد و جسارت را در لباس پوشیدن به آرزوهای همیشگی مصرف کرده اند بوده است. آرزوهایی مثل پرنسس ، فضانورد ، بابانوئل ، شیر جنگل یا پلیس شدن. لباس کاستوم که بدون محدودیت سنی تولید توانمندی افراد را برای چند ساعت انجام می دهد که آن را به تن می کند به قالب مورد نظرشان ببرد. یا را را در شکل شغلی که همیشه دوست داشته اید قرار دهید.

پخش‌کننده صوت

00:00
00:00

برای افزایش یا کاهش صدا از کلیدهای بالا و پایین استفاده کنید.
الگوی مفهومی لباس کاستوم در ایران کمی متفاوت و محدودتر از جهان است. به هر حال برای آنکاره بدانید لباس کاستوم چیست؟ یا لباس زير كاستوم (لباس) به چه لباسهايی گفته شد ، با ادامه اين مطلب همراه ما باشيد.

لباس زير كاستوم (لباس) چيست؟ رنج قیمت 98 + نکات قبل از خرید 1
کاستوم به چه معنا است؟
واژه کاستوم با دیکته لباس به معنی لباس یا لباس محلی است. در اصل نیز این واژه برای توصیف لباس های شخصی به کار برده است که به صورت سمبلیک از روی لباس های قدیمی یا سنتی مردم یک شهر ، کشور یا قوم خاص دوخته شده باشد. اما امروزه مفهوم این واژه و کاربرد آن کمی بیشتر شده است.

یعنی تنها به لباس های محلی یک شهر یا کشور کاستوم گفته شده است. مفهوم تازه کاستوم لباسی است که به جزیره بودن ، نمونه نمادی از یک شغل ، حرفه ، شخصیت مشهور و محبوب فیلم یا کارتون ، شخصیت های اسطوره خاص قصه های ، حیوانات یا حتی گیاهان باشد.

انواع لباس کاستوم

بعد از پوست ، لباس زیر ، اولین پوشش بدن ما است. حتی همین یک دلیل هم کافی است تا موضوع مراقبت از لباس زیر از هر نظر با اهمیت باشد در مقاله "نکته پزشکی بهداشت لباس زیر" نکاتی را گفت که بهتون پیشنهاد دادم بخوانید

به طور مثال به لباس مرد عنکبوتی یا مرد عنکبوتی ، لباس سیندرلا یا لباس پلیس با همه چیزهایی که برای مردم عادی یا کودکان طراحی و دوخته می شوند ، کاستوم میگویند.

نکته قابل ذکر در لباس کاستوم این است که این نوع خاص از لباس از زمان موارد بسیار قدیم نیز به شکل های مختلف وجود داشته و پوشیده شده است. به هر حال در جشن های مشابه مانند هالووین که در مهمانی خاص آن روز به هر شکلی که دوست دارد لباس بپوشد.

گرچه چند سالی است که جشن هالووین در کشور ما نیز توسط عده خاص طراحی شده و در آن افراد کاستوم شخصیت مردانه یا شغل محبوب خود را به تن کرده اند ، اما بیشتر از لباسهای کاستوم در ایران مربوط به جشن تولید لوکسی کاری که در آن یک است استفاده کنید. تم خاص برای همه اجزای جشن تولد ، از کیک تا لباس مهمان اجرا شد. به طور مثال وقتی تم جشن تولد بت من باشید ، تزئینات ، ظروف ، کیک و لباس میزبان باید کاستوم بت من باشد.

لوازم جانبی در کاستوم
کاستوم تنها لباس نیست. برخی از کاستوم ها دارای اکسسوری یا لوازم جانبی نیز تأکید دارند. به طور مثال کاستوم مردانه شامل گردن خاص ، انگشتر ، کلاه ویژه ، کفش ، پوتین ، نقاب یا کمربند باشد. در واقع این لوازم جانبی یا همان اکسسوری ها هستند که یک کاستوم را کامل و منحصر به فرد کردند. بدیهی است که از نظر قیمت ، یک کاستوم معمولی بدون لوازم جانبی از کاستومی که تمام موارد مربوط به شغل یا شخصیت مربوط به آن است ، ارزان می شود.

لوازم جانبی در کاستوم
شاید پروسه خرید لباس زیر به اندازه لباسهای اصلی کار جذاب و هیجان انگیزی نباشد. اما بدون شک به همان اندازه مهم در مقاله "لباس زیر نامناسب نخرید" نکاتی را در مورد لباس زیر گفتیم که در زمان خرید باید رعایت کنید.

لباس خواب فانتزی

لباس خواب فانتزی فاق باز

فروش لباس زير كاستوم

لباس خواب دخترانه فانتزی

لباس خواب فانتزی دخترانه

انواع لباس زير فانتزي

عکس لباس خواب فانتزی

خرید لباس خواب فانتزی سایز بزرگ

لباس خواب مردانه فانتزی

لباس زير كاستوم

لباس خواب فانتزی مردانه

لباس خواب فانتزی عروس

خرید اینترنتی لباس خواب کاستوم

خرید لباس خواب فانتزی

لباس خواب فانتزی اینستاگرام

آموزش دوخت لباس خواب فانتزی

لباس خواب زنانه فانتزی

فروشگاه آنلاين لباس زير فانتزي زنانه

کانال تلگرام لباس خواب کاستوم

فروش عمده لباس خواب فانتزی

انواع لباس خواب فانتزی

لباس کاستوم فانتزی

لباس خواب فانتزی زنانه

لباس خواب های فانتزی

انواع کاستوم فانتزی

لباس خواب فاق باز

لباس خواب فانتزی به انگلیسی

دوخت لباس خواب فانتزی

خريد لباس فانتزي

خريد اينترنتي لباس زير فانتزي زنانه

لباس خواب فانتزی جدید

انواع مدل لباس خواب فانتزی زنانه

تولیدی لباس خواب فانتزی

مدل لباس خواب فانتزی

لباس خواب عروس فانتزی

لباس خواب فانتزی تحریک کننده

لباس خواب فانتزی دخترانه شیک

فروش لباس خواب فانتزی

لباس كاستوم

کاستوم های فانتزی

لباس های خواب فانتزی

لباس بادی فانتزی

کانال لباس خواب فانتزی

كاستوم پرستاري

جدیدترین لباس خواب فانتزی

مدل لباس خواب فانتزی زنانه

خرید اینترنتی لباس خواب فانتزی

پخش لباس خواب فانتزی

لباس خواب فانتزی با جوراب

سفارش لباس خواب فانتزی

ست لباس زير زنانه فانتزي

لباس خواب فانتزی سایز بزرگ

ست لباس خواب فانتزی

  انتشار : ۵ شهریور ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 22

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما