محل لوگو

انتخاب کوله پشتی مناسب


وقتی نوبت به انتخاب کوله پشتی اسکی بک کانتری می رسد، باید چندین نکته را در نظر بگیرید. سایز بندی احتمالا اولین چیزی است که باید در نظر داشته باشید. شما نمی خواهید در حمل و نقل چیزی که بیش از حد بزرگ است گیر کنید یا یک کوله پشتی اسکی بخرید که خیلی کوچک است و فضای کافی برای تمام وسایل شما در سفر ندارد. علاوه بر اندازه بسته، باید مطمئن شوید که تسمه‌ها و کمربند به‌راحتی مناسب هستند تا بتوانید ساعت‌ها بدون اینکه شانه‌هایتان خسته شوند، پیاده‌روی کنید. اگر به صورت حضوری خرید می‌کنید، باید کوله‌پشتی را روی کت اسکی خود قرار دهید تا بتوانید احساس کنید وقتی بیرون از خانه هستید چه حسی به شما دست می‌دهد.کوله پشتی کوهنوردی کودک

 

شما همچنین می خواهید در مورد ویژگی های ایمنی فکر کنید. برخی از بسته‌های اسکی شامل سیستم‌های ایمنی کیسه هوا هستند که به شما امکان می‌دهند یک طناب را بکشید تا کیسه هوا آزاد شود و در صورت گرفتار شدن در بهمن جان شما را نجات دهد. با این حال، بسته‌های اسکی بک‌کانتری با این سیستم‌های کیسه هوا سنگین‌تر هستند و فضای کمتری برای ذخیره‌سازی وسایل دیگر باقی می‌گذارند، بنابراین هنگام انتخاب یکی از آنها باید در نظر بگیرید. با این حال، بسته‌های دیگر دارای سیستم‌های کیسه هوای قابل جابجایی هستند که در روزهایی که ممکن است نیاز داشته باشید بیشتر در کیف خود قرار دهید، انعطاف‌پذیری بیشتری به شما می‌دهد.

نکات دیگر برای اسکی در بک کانتری
به یاد داشته باشید، ایمنی هنگام اسنوبرد، اسکی یا پیاده روی در قلمرو ناشناخته مهم است. توصیه می شود قبل از خروج از بهمن یک دوره آموزشی ایمنی در برابر بهمن گذرانده باشید. همچنین، تمام وسایل خود را قبل از ورود به بک کانتری امتحان کنید تا از استفاده از آن اطمینان داشته باشید. تنها بیرون نروید - مطمئن شوید که با یک گروه می‌روید و به افرادی که پشت سر می‌مانند اجازه دهید بدانند کجا برنامه‌ریزی می‌کنید و مدت زمانی را که برای بیرون رفتن برنامه‌ریزی می‌کنید. با هم یک برنامه اضطراری تهیه کنید تا در صورت بروز مشکل، آماده باشید. و در آخر، حتما قبل از رفتن به بیرون آب و هوا را بررسی کنید. با تلاش برای "سخت کردن" هیچ ریسک غیرضروری را نپذیرید. اگر به نظر می رسد که برف به سمت شما می آید، در قسمت امن بمانید و داخل بمانید یا اگر قبلاً بیرون آمده اید، به عقب برگردید.

هر کجا که تصمیم به سرمایه گذاری در این زمستان دارید، مطمئن باشید که تمام وسایل مورد نیاز خود را در کوله پشتی اسکی خود دارید تا بتوانید با خیال راحت از زمان خود برای گشت و گذار در مکان های جدید لذت ببرید. تجهیزات بک کانتری ما را در اینجا بررسی کنید تا وسایل اسکی و همچنین کوله پشتی های مارک های معتبر مانند Mammut و K2 را مرور کنید تا بتوانید همه چیز را به راحتی حمل کنید و برای بهترین روز خود در کوهستان آماده باشید.

کوله پشتی کوهنوردی استوک

کوله پشتی کوهنوردی ساخت ایران

بهترین کوله پشتی کوهنوردی

کوله پشتی

قیمت کوله پشتی کوهنوردی یک روزه

کوله پشتی کوهنوردی ترب

کوله پشتی کوهنوردی کودک

کوله پشتی کوهنوردی امریکایی

 

  انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 16

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما