محل لوگو

5 دلیل عالی برای استفاده از روغن در دفعه بعد که صمیمی می شوید


10 مه 2019
بطری روغن
هرگز اشکال بیشتری از روان کننده ها (همچنین به عنوان روان کننده شناخته می شود) به طور گسترده در دسترس نبوده است، و از بسیاری از مکان ها از جمله داروخانه ها، فروشگاه های بهداشتی و سوپر مارکت ها. بنابراین زمان بسیار خوبی است که آن را در زندگی جنسی خود وارد کنید! برای خلاص شدن از شر هرگونه تصور منسوخ شده ای که ممکن است در مورد روغن کاری داشته باشید، با مطالعه در مورد فواید فراوان آن آماده شوید...

1. لوب می تواند توسط هر کسی، برای هر چیزی استفاده شود
چیزی به نام مصرف کننده روغن معمولی وجود ندارد. همه افراد بدون توجه به جنسیت، سن و جنسیت می توانند از آن استفاده کنند و در هنگام خودارضایی نیز قابل استفاده است. به سادگی آن را به هر قسمت از بدن که احساس خوبی دارد بمالید یا با یک اسباب بازی جنسی استفاده کنید. روان کننده می تواند بر پایه آب، روغن یا سیلیکون باشد، بنابراین فقط مطمئن شوید که از اسباب بازی مناسب برای شما، همسرتان و هر اسباب بازی جنسی که استفاده می کنید استفاده می کنید.خرید کاندوم خاردار ژله

 

2. می تواند لذت را افزایش دهد
لازم نیست لوب آخرین راه حل برای زمانی که همه چیز کمی خشک شده باشد - شما می توانید آن را در هر زمانی در طول رابطه جنسی استفاده کنید، و همچنین دارای طعم های مختلف است و می تواند احساسات مختلفی مانند یک اثر گرما یا خنک کننده را در هر کجا که باشد ایجاد کند. کاربردی. مقداری روغن نیز می تواند به تاخیر در انزال کمک کند. هنگامی که از روغن اضافی با کاندوم استفاده می شود، می تواند باعث شود که رابطه جنسی طبیعی تر شود. در مجموع، روغن می تواند به طور جدی لذت را برای همه افراد درگیر افزایش دهد!

3. اما اگر در آنجا کمی احساس خشکی می کنید...
خشکی واژن در حین رابطه جنسی رایج است و می تواند به دلایل مختلفی رخ دهد، از جمله سطح هورمون، محل چرخه قاعدگی، میزان استرس و داروهایی که مصرف می کنید. سطح روان‌کاری طبیعی آلت تناسلی نیز می‌تواند متفاوت باشد، و خشکی در هر کسی مطلقاً جای خجالت ندارد - پس روغن کاری کنید و از سواری لذت ببرید! اگر هر گونه نگرانی دارید، برای مشاوره به یک متخصص پزشکی مراجعه کنید.

4. برای سکس مقعدی ایده آل است
بر خلاف واژن یا آلت تناسلی، مقعد اغلب روان‌کاری طبیعی کافی در طول رابطه جنسی ارائه نمی‌کند. بنابراین برای داشتن یک اثر آرامش‌بخش، در حین مقاربت مقعدی، یا زمانی که از اسباب بازی‌های جنسی مقعدی استفاده می‌کنید، برای داشتن یک تجربه لذت‌بخش‌تر، به‌طور آزادانه لوبیا کنید.

5. می تواند رابطه جنسی را ایمن تر کند
روغن اصطکاک را کاهش می دهد، بنابراین خطر آسیب در حین رابطه جنسی را کاهش می دهد. و اگر از کاندوم استفاده می کنید، روغن کاری احتمال شکستن یا افتادن آن را کاهش می دهد، بنابراین محافظت شما را در برابر بیماری های مقاربتی از جمله HIV افزایش می دهد. از کاندوم های لاتکس رایج تر استفاده می کنید؟ فقط مطمئن شوید که از یک روغن بر پایه آب یا سیلیکون استفاده می کنید، زیرا انواع دیگر ممکن است باعث خراب شدن کاندوم شوند. و به خاطر داشته باشید که لوب یک ضد بارداری نیست، بنابراین مطمئن شوید که از روش های مربوطه برای جلوگیری از بارداری استفاده می کنید.

زاگماقیمت کاندوم خاردار ژله ای

کاندوم ژله ای

کاندوم خاردار ژله ای

کاندوم سیلیکونی

خرید کاندوم خاردار ژله

قیمت کاندوم خاردار ژله ای دیجی کالا

خرید کاندوم سیلیکونی

خرید کاندوم ژله ای

کاندوم خاردار سیلیکونی

کاندوم خاردار قابل شستشو

کاندوم ژله

دیجی کالا کاندوم خاردار ژله ای

قیمت کاندوم خاردار سیلیکونی

کاندوم ژله ای قابل شستشو

  انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 19

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما