محل لوگو

کاندوم زنانه در مقابل کاندوم مردانه


هر دو نوع کاندوم تا زمانی که به درستی استفاده شوند به همان اندازه موثر هستند. درک هر دو گزینه خوب است. شما می توانید با هر دو آزمایش کنید، ممکن است تعجب کنید که کدام را ترجیح می دهید. در اینجا چند مورد برای فکر کردن وجود دارد:

وقفه ها
کاندوم مردانه باید درست قبل از رابطه جنسی، زمانی که آلت تناسلی در حالت نعوظ است، قرار داده شود، اما کاندوم زنانه را می توان زودتر (حداکثر هشت ساعت قبل از رابطه جنسی) قرار داد. بنابراین، با کاندوم های زنانه هیچ وقفه ای در گرما وجود ندارد و آلت تناسلی را می توان قبل از نعوظ کامل داخل یا نزدیک واژن یا مقعد قرار داد.خرید کاندوم زنانه

 

انواع حساس
اکثر کاندوم های مردانه از لاتکس ساخته شده اند و برخی از افراد به این امر حساس هستند. کاندوم های زنانه از نیتریل ساخته می شوند. این ضد حساسیت است، بنابراین پوست حساس ناحیه تناسلی را تحریک نمی کند.

مسائل اندازه
اگر متوجه شدید کاندوم مردانه در حین رابطه جنسی احساس راحتی نمی کند، کاندوم زنانه ممکن است راه حل باشد. کاندوم های زنانه بزرگتر هستند و به خوبی در اطراف آلت تناسلی قرار نمی گیرند. این بدان معناست که آنها به آلت تناسلی فضای بیشتری برای تنفس می دهند. برخی از مردان آنها را ترجیح می دهند زیرا آنها را راحت تر می دانند و می توانند نعوظ را راحت تر حفظ کنند.

حداکثر لذت
استفاده از کاندوم زنانه می تواند رابطه جنسی را برای مردان و زنان لذت بخش تر کند. در طول رابطه جنسی واژینال، حلقه داخلی کاندوم زنانه ممکن است نوک آلت تناسلی را تحریک کند، و حلقه خارجی می تواند به فرج و کلیتوریس ساییده شود - این می تواند برای هر دوی شما احساس خوبی داشته باشد.

… و آرام باش
برخلاف کاندوم مردانه، کاندوم زنانه برای ماندن در جای خود نیازی به نعوظ ندارد، بنابراین شریک زندگی شما مجبور نیست بلافاصله پس از انزال کنار بکشد. شما می توانید بعد از رابطه جنسی استراحت کنید و کاندوم زنانه را زمانی که مناسب هر دوی شماست خارج کنید.

در دست گرفتن کنترل

ممکن است انتخاب کنید که کاندوم را در پیش بازی خود بگنجانید و به همسرتان اجازه دهید آن را برای شما بگذارد. یا اگر مسئول قرار دادن کاندوم هستید، ممکن است ترجیح دهید خودتان را کنترل کنید و احساس آرامش بیشتری کنید. هر چقدر هم که در ابتدا احساس ناخوشایندی داشته باشید، راحت تر خواهید شد و خواهید آموخت که چه چیزی برای شما بهتر است.

عکس کاندوم زنانه قیمت

کاندوم زنانه خرید

خرید کاندوم زنانه

کاندوم زنانه دیجی کالا

قیمت کاندوم زنانه

کاندوم زنانه قیمت

فروش قیمت کاندوم زنانه

کاندوم زنانه

کاندوم بانوان

فروش کاندوم زنانه

خرید پستی کاندوم زنانه

كاندوم زنانه

كاندوم نسائي

خريد كاندوم زنانه

مدل کاندوم زنانه

کاندم زنانه

کاندوم زنانه از کجا بخریم

کاندوم دخترانه

گذاشتن کاندوم عکس کاندوم زنانه قیمت

کاندوم‌زنانه

كوندوم نسائي

کاندوم زنان

کاندوم زنونه

کاندوم دخترونه

کاندوم‌ زنانه

کاندم‌زنانه

کاندوم های زنانه

کاندوم دختر

کاندوم زن

کاندوم.زنانه

کاندون زنانه

 

  انتشار : ۵ دی ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 30

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما