محل لوگو

تمرین عمدی و بازخورد صادقانه در مورد SVALBARD


26 ژوئن 2019

به نظر می رسد "استعداد ذاتی" یا "هوشمند" یا "طبیعی بودن" تقریباً آنقدر که ما فکر می کنیم به حساب نمی آید. من به 50 سالگی نزدیک می شوم، بنابراین در دوران کودکی دائماً می شنیدیم که چه کسی "باهوش" است یا اگر (گاهی، در بهترین حالت!) در مدرسه خوب عمل می کردیم، می شنیدیم که چقدر "باهوش" بودیم. این نوع طرز فکر و این نوع تعریف و تمجید یا مربیگری ایده‌آل نیست - در چارچوب تحقیقات کارول دوک، به جای یک «ذهن رشد»، «ذهنیت ثابت» را تقویت می‌کند.

راهنمای کوهستانی مشتاق، نینو گوگلیانو، مهمانان را به سمت یخ دریا در مسیری ستاره‌ای در سوالبارد هدایت می‌کند. گزارش‌های روزانه و جلسات صبحگاهی راهنمایی‌های بهتری را انجام می‌دهند - به شرطی که سنجیده و دقیق باشیم.
راهنمای کوهستانی مشتاق، نینو گوگلیانو، مهمانان را به سمت یخ دریا در مسیری ستاره‌ای در سوالبارد هدایت می‌کند. گزارش‌های روزانه و جلسات صبحگاهی راهنمایی‌های بهتری را انجام می‌دهند - به شرطی که سنجیده و دقیق باشیم.قیمت کوله پشتی کوهنوردی یک روزه

طرز فکر رشد به شکست، بهبود و شایستگی بیشتر اجازه می دهد. از سوی دیگر، ذهنیت ثابت فرض می‌کند که یا آن را دارید یا ندارید. باهوش هستی یا نه؟ می‌توانید مشکل را اینجا ببینید: بچه‌هایی که به آنها گفته می‌شود باهوش هستند نگران هستند که اگر در کاری شکست بخورند، ناگهان "باهوش" نخواهند شد. و اگر هوشمندی ها خدادادی و/یا ژنتیکی تعیین شده باشند، خوب، جای چندانی برای پیشرفت وجود ندارد.

این طرز فکر رشد تقریباً در هر چیزی امکان بهبود را فراهم می کند. به جای اینکه بگوییم پله برای بازی کردن فوتبال به دنیا آمده است، بهتر است به خود (و فرزندانمان یا مربیانمان) یادآوری کنیم که پله هزاران ساعت را صرف تکمیل بازی خود کرده است. مطمئناً، او با تا حدودی ظرفیت ذاتی به دنیا آمد، اما چند بچه دیگر هم بودند؟ با VO2 max 80 روی مبل بنشینید و حدس بزنید چه چیزی به دست می آورید؟ یک کاناپه پوشیده شده و هیچ سرنخی که می توانستی باشی. اگر پله دونات را می زد و بر استعداد "ذاتی" خود سوار می شد، سه جام جهانی را نمی برد و خود را به عنوان بهترین بازیکن قرن بیستم تثبیت نمی کرد.

تمرین عمدی

یکی از اجزای پیشرفت در این طرز فکر رشد، مفهوم تمرین عمدی است. محققان این را با تمرین کم عمق مقایسه می کنند. یعنی فقط به هم ریختن، نیمه دل یا حواس پرتی تمرین و غیره. از طرف دیگر تمرین عمدی مستلزم چهار جزء اصلی است: 1) کار روی نقاط ضعف 2) تمرکز کامل 3) بازخورد و 4) تکرار تا زمان تسلط.

من در اینجا چیزهای هوشمندانه‌تری را از یک مقاله عالی از برکلی به دست می‌آورم، بنابراین لطفاً فکر نکنید که چیزی را متعلق به خودم یا خودم را به عنوان نوعی متخصص ارائه می‌دهم. با این حال، آنچه من می گویم این است که با گذراندن برنامه راهنما در AMGA و تماشای دوستان و دیگران همین کار را انجام می دهند - افرادی که امتحانات خود را اول می گذرانند، کسانی هستند که ذهنیتی دارند که امکان یادگیری و خطا کردن را دارند. و توضیح صادقانه با چشم به سوی پیشرفت های روزانه. این یک دستور العمل بسیار مختصر برای تمرین عمدی است.

دوچرخه‌سواران این عبارت را به زبان می‌آورند: "با نقاط قوت خود مسابقه دهید، اما نقاط ضعف خود را آموزش دهید." همین را می توان در مورد کوهنوردان و اسکی بازان نیز گفت. بدانید در چه چیزی مهارت دارید این راهنماها را دنبال کنید، از آن نقاط قوت در هدایت خود استفاده کنید، هر چه که لازم است. با این حال، در روزهای تعطیل، به جای اینکه فقط کاری را انجام دهید که در آن مهارت دارید (اگرچه احساس خوبی به دست می‌دهد، نه؟!)، عمداً مسیری را انجام دهید یا تکنیکی را تمرین کنید که در آن وحشتناک هستید! انتقال های پیچیده، طناب زنی متعادل، بالا رفتن از عرض، حتی چیزی به اندازه فاصله گذاری روی طناب برای سفر در یخچال های طبیعی. این مورد آخر، همان‌قدر که باید اعتراف کرد، چیزی است که هر بار که در یخچال راهنمایی می‌کنم، باید دوباره مرور کنم. رسیدن به مسیرهای تجاری راحت در الدو و رد راک آسان است، اما با توجه به زمان کمی که در یخچال‌ها صرف می‌کنم، باید غرور خود را ببلعم و به فاصله‌ها، گره‌ها، تعداد بدن روی طناب، طول یک طناب فکر کنم. و غیره. اوه!

[4:46 PM, 12/27/2021] Levi: کوله پشتی کوهنوردی استوک

کوله پشتی کوهنوردی ساخت ایران

بهترین کوله پشتی کوهنوردی

کوله پشتی

قیمت کوله پشتی کوهنوردی یک روزه

کوله پشتی کوهنوردی ترب

کوله پشتی کوهنوردی کودک

کوله پشتی کوهنوردی امریکایی

  انتشار : ۶ دی ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 22

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما