محل لوگو

تقویت میل جنسی کم


علیرغم استفاده روزافزون از تستوسترون برای تقویت میل جنسی کاهش یافته، مشاوران ما می گویند که به چند دلیل به ندرت ارزشمند است. بین میل جنسی، عملکرد جنسی و کاهش طبیعی تستوسترون مرتبط با سن، همبستگی کمی وجود دارد یا اصلاً وجود ندارد. شواهد کمی از اثربخشی و ایمنی طولانی مدت درمان وجود دارد. و بسیاری از عوامل دیگر - از استرس و کمبود خواب گرفته تا تغییر احساسات در مورد شریک زندگی - می توانند به کاهش میل جنسی کمک کنند.

زمانی که سطوح پایین تستوسترون بسیار کمتر از حد طبیعی باشد، ممکن است جنسیت و عملکرد تحت تاثیر قرار گیرد. اما این کاهش اغلب ناشی از مشکلات سلامت قابل اصلاح، به ویژه اختلالات هیپوفیز یا بیضه است.خرید محصولات زناشویی

حتی زمانی که این علل رد شده باشند، مصرف تستوسترون همچنان یک قمار است. در مردان، در حالی که می تواند میل جنسی را در افرادی که سطح آنها به وضوح پایین است افزایش دهد، عوارض جانبی شامل بزرگ شدن سینه و کاهش تولید اسپرم است. و ممکن است رشد سرطان پروستات را تسریع کند و خطر لخته شدن خون را افزایش دهد.

در زنان، برخی تحقیقات نشان می دهد که بازگرداندن تستوسترون به سطح طبیعی بالا می تواند میل جنسی را حداقل به طور موقت افزایش دهد. اما همچنین می تواند باعث رشد مو و آکنه شود و ممکن است خطر ابتلا به سرطان سینه را افزایش دهد. و سایر خطرات احتمالی به دلیل عدم انجام مطالعات طولانی مدت تا حد زیادی ناشناخته هستند.

علاوه بر این، تنها محصول تستوسترون (EstraTest) تایید شده برای زنان در این کشور از ترکیبی استفاده می کند که می تواند کلسترول HDL (خوب) را کاهش دهد. و در حالی که برخی از پزشکان و داروسازان اکنون فرمول‌های تستوسترون مخصوص زنان را ترکیب می‌کنند یا از کرم‌ها یا ژل‌هایی استفاده می‌کنند که برای مردان در نظر گرفته شده است، ایمنی و کارایی چنین محصولاتی یا مواردی از این قبیل حتی کمتر شناخته شده است.

ملاحظات در مورد تستوسترون دو برابر در مورد DHEA اعمال می شود، که هنوز مجاز است به عنوان یک مکمل غذایی فروخته شود. به این دلیل که شواهد کمتری از ایمنی و فواید آن وجود دارد و ممکن است سطح استروژن و تستوسترون را افزایش دهد. علاوه بر این، مکمل‌های غذایی تا حد زیادی کنترل نشده‌اند، بنابراین شما نمی‌دانید که آنچه روی برچسب است در بطری است یا خیر. و استفاده شما از این هورمون بالقوه قوی بعید است که توسط پزشک نظارت شود.

چه باید کرد: مشاوران ما توصیه می کنند که به طور کامل از DHEA اجتناب کنید و تستوسترون را فقط پس از ارزیابی توسط متخصص غدد، متخصص هورمون درمانی، مصرف کنید. حتی در این صورت نیز باید با احتیاط فراوان استفاده شود. (به «درمان تستوسترون در مردان و زنان» در زیر مراجعه کنید).

اقدامات دیگر مانند درمان اختلالات زمینه‌ای، تنظیم دوز دارو، کاهش استرس، یا رفع مشکلات در رابطه با شریک زندگی‌تان، با کمک درمانگر در صورت لزوم، معمولاً باید ابتدا انجام شوند. درمانگر می تواند یک درمانگر سنتی، یک مشاور ازدواج، یا یک درمانگر جنسی باشد که بر نگرش ها یا باورهای جنسی منفی تمرکز می کند. و به یاد داشته باشید که فقدان میل جنسی فقط در صورتی مشکل ساز است که فکر می کنید وجود دارد. مطالعه اخیر منتشر شده در نوامبر 2008 در مجله Obstetrics & Gynecology نشان داد، برای مثال، در حالی که 43 درصد از زنان مشکلات جنسی را گزارش می‌کنند که معمولاً کاهش میل جنسی را گزارش می‌کنند، تنها حدود 12 درصد آنها واقعاً از آن رنج می‌برند.

وسایل جنسی

لوازم جنسی

محصولات جنسی

وسایل فانتزی زناشویی

وسایل سکس

فروشگاه لوازم جنسی

آمیزشی وسایل فانتزی زناشویی

وسایل سکسی

لوازم سکسی

وسایل زناشویی مردانه

پک زناشویی

لوازم سکسی

محصولات زناشوی

خرید لوازم جنسی

محصولات آميزشي

محصولات ویژه خانمها

فروشگاه لوازم جنسی

لوازم زناشویی

خرید محصولات جنسی

خرید محصولات زناشویی اصل

فروش محصولات زناشویی در تهران

خرید وسایل جنسی

محصولات زناشویی بانه

محصولات فانتزی زناشویی

فروش لوازم جنسی

فروشگاه لوازم زناشویی

جدیدترین محصولات زناشویی

فروشگاه محصولات زناشویی

فروش محصولات جنسی

فروشگاه جنسی

فروشگاه محصولات جنسی

وسایل زناشویی

فروشگاه مجاز محصولات زناشویی

محصولات سکسی

فروش وسایل جنسی

خرید محصولات زناشویی

فروشگاه محصولات زناشویی ویبراتور

فروش لوازم زناشویی

فروشگاه وسایل جنسی

وسایل تحریک زن

خرید لوازم سکسی

لوازم مورد نیاز زناشویی

خرید ابزار جنسی

فروشگاه زناشویی

خرید لوازم زناشویی

فروش لوازم سکسی

انواع وسایل جنسی

فروش محصولات زناشویی

ابزار های جنسی

خرید وسایل زناشویی

وسایل مورد نیاز رابطه زناشویی

کالای جنسی
لوازم زناشویی تهران

فروشگاه مجاز محصولات زناشویی در مشهد

ویژه آقایان محصولات جدید

لوازم جنسي

فروش الات تناسلی مردانه

خرید ویبراتور نقطه جی

 

  انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 28

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما